יום שישי, 3 באוגוסט 2012

כשלא יודעים איך ומה לכתוב....


שלא יודעים מה ואיך לכתוב, אפשר בדיוק את זה ...לכתוב.
כשמרגישים תקועים והמילים לא יוצאות,
אפשר להתחיל בדיוק מהנקודה הזאת.
לתאר במילים את זו התחושה,
את הקושי, את חוסר הבטחון, את המבוכה.
וכשמביעים את מה שבאמת מרגישים, כמו קסם נפתחים להם הערוצים.
כשמדברים מהלב ושולחים את הראש קצת לחופשה...
נשארת רק אמת, נשארת רק אהבה.
כתב זאת בצורה נפלאה ומדוייקת שלום חנוך:
אנ'לא יודע איך לומר לך
מילים לא אומרות מאום
אני סתם בחור ששר לך
שירים לא יגידו כלום.
אנ'לא יודע מה זה נצח
מילים לא אומרות מאום
אני סתם אחד שבטח
לא יודע כלום.
אולי הערב אין שום דרך
יש רק פצע וכאב
אנ'לא יודע איך לומר לך
כמה שאני אוהב.
לא יודע מה קרה לי
מילים לא אומרות מאום
ואני לבד ורע לי
ואת לא אומרת כלום
אני יושב פה, מחכה לך
מחכה לך וכותב
כי אנ'לא יודע איך לומר לך
כמה שאני אוהב.
ואם בכל זאת... אז הנה מספר טיפים שלי לכתיבת ברכה מרגשת ומקורית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה