יום שישי, 3 באוגוסט 2012

סדנת ג'ינגל של נוריתא - קיץ 2012


קייטנות הקיץ הגיעו ואיתן שלל סדנאות ג'ינגל – הסדנא היחודית והמובילה שלנו לקייטנות.
בסדנא זו אנחנו מקליטים את הילדים שרים המנון לקייטנה באולפן נייד שמגיע אליהם לשטח.
הילדים מקבלים סדנא מקדימה בנושא שלנו והכנה להקלטה באולפן ואז מקליטים את ההמנון שנכתב במיוחד עבורם.
בכל פעם מחדש אני נרגשת לראות כמה הילדים, כולם, בנים בנות קטנים וגדולים, נהנים לשיר ביחד.
כמה הם מרגשים לקראת ההקלטה וכמה שאלות יש להם...
איך זה עובד? זה מיקרופון אמיתי? ישמעו אותי? יראו אותנו בטלוויזיה? למה עוד פעם?
מה זה רמקול או מיקרופון?
מרגש גם לראות את הילדים נהנים לחקור את הקול שלהם, מה עושים איתו ומהיכן הוא מתחיל.
משעשע אותי בכל פעם מחדש שכאשר מדברים על איך השמיעו פעם מוסיקה, הילדים ממש נפעמים מלמשש ולחקור תקליט, כזה מויניל של פעם...
מטרת הסדנא, בין השאר, היא דרך ההמנון לתת תחושה של גאוות יחידה לקבוצות הקייטנה ואכן זה מה שקורה.
גם ילדים שהקשיבו בחצי אוזן לפתע כשמתחילים לשיר מתייצבים ומתחילים לפזם. זה הקסם הסוחף בשירה של קבוצה ביחד!
בנוסף נשארת לילדים מזכרת מהקייטנה לקחת הביתה  "ולהשוויץ" להורים...
ולי נשארת חוויה נהדרת מלראות כמה עדיין כייף לילדים לשיר ביחד.
סדנת ג'ינגל - הקלטת המנון קבוצתי באולפן שמגיע אליכם.
דוגמה להמנון קייטנה על לחן מקורי:
בכל חופשה יש לי קייטנה
הקייטנת שלי היא  אחלה קייטנה!
כל בוקר קמים לא רוצים לאחר,
רק לא להפסיד, אז כדאי שנמהר
פזמון:
איזה כייף לי, כאן כל כך שמח
כל אחד שבא הוא כמו אורח
איזה יופי שכולכם כבר כאן
בקייטנת שלי כייף לי כל הזמן
יש לי יום בריכה ויש יום מוזיאון
יום של כייף בלונה פארק איזה שגעון!
הקשיבו היטב תסתכלו מסביב
הקייטנה שלי  מטריפה את תל אביב
יש גם ספורט, הצגות והמון חיוכים
מגדול ועד קטן פה כולם נהנים
ביחד שרים ועושים כייף חיים
כאן בקייטנה - כולנו חברים.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

סדנת גינגל -

סדנא חווייתית, מגבשת ומרתקת שבסופה הקלטת שיר באולפן נייד המגיע אליכם
במהלך הסדנא נעבור שיעור חווייתי בקול ונכיר דרך משחק והתנסות את הקול שלנו וכיצד משתמשים בו נכון, נערוך חזרות והכנה לקראת הקלטת הג'ינגל/המנון* שנכתב במיוחד עבורכם, או על ידי הילדים בסדנת כתיבה יוצרת. השיר מוקלט באולפן נייד מקצועי שמגיע אליכם. בתום הסדנא מתקבל המנון קבוצתי שתורם לגאוות היחידה ולחוויה מגבשת ובלתי נשכחת למשתתפים.
משך הסדנא: בין שעה וחצי לשלוש שעות (תלוי בגילאי המשתתפים).
קהל יעד: קבוצות ילדים מכיתה א' ומעלה, הורים וילדים וקבוצות מבוגרים.
מספר משתתפים: עד 100 משתתפים.
הסדנא מתאימה במיוחד לקייטנות, בתי ספר, צהרונים, ישובים קהילתיים, ארגונים וחברות.
*כתיבת המילים מותאמת ללחן מוכר ומתבצעת על ידינו על סמך תחקיר שנלקח מכם, או על ידי המשתתפים עצמם, במהלך מפגש נוסף ובו סדנא חוויתית ומהנה בכתיבה יוצרת (לכיתות ג' ומעלה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה